Hey

Mamma kom in idag men ett kuvert med pengar till mig idag och jag tänkte schysst, shoppingpengar till USA från världens bästa mamma. Sen berätta hon för mig att det var mina egna pengar som hon under de senaste månaderna tagit av mig lite då och då för att jag skulle ha några pengar till NYC (lägger till ett c. Förstått att man gjort det och vill inte verka ohipp) för hon känner mig och vet att jag gör slut på pengar första dagen de kommer in på kontot.

Så egentligen var det bra tänkt men hon gick från världens bästa mamma som ger mig pengar till hey, det där är juh mina pengar för fan.

Kommentarer:
Postat av: Janne

Hur mkt hade hon lyckats nallat ihop då?

2010-04-11 @ 11:57:15
Postat av: anna braun

för lite tycker jag nu men hade jag vetat att hon hade gjort det hade jag sagt lägg in undan så mycket


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback