See you later aligator

Är på flygplatsen och skall ta halv sju planet till Bryssel och sen vet vi inte så mycket mer. Landvetter är stängt så vår resa hemåt har bara börjat. De hade inte Daniels hudprodukter på flygplatsen som han ville ha och det gjorde mig inte så mycket för nu kom jag billigt undan. En limpa cigaretter för 20 års vänskap. Saknar min säng och dusch. Finns aldrig så bra duschar som vi har i Sverige. Saknar Nickie och allsvenskan med. Ps. Hoppas det inte bli currymat på flyget hem som hit.

Kommentarer:
Postat av: Fransmeister

Du har inte sagt en enda positiv grej om NY sen du kom dit. Var det verkligen så illa?

2010-04-22 @ 00:25:27
Postat av: Nickie

Saknar dig med Anna... Hoppas att jag får hem dig snart.

2010-04-22 @ 10:57:58
Postat av: anna braun

klart det inte var illa alls. jag tyckte om ny jättemycket och vill gärna åka tillbaka dit. det enda som var jobbigt är som alltid hem och ditresan men annars fanns det inte mycket att klaga på förutom att man gick så mycket and i don't walk, i catwalk. heheheheh


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback