1-års jubileum snart

Hur jag bröt benet.

Var en skön blandning mellan billiga, höga klackar från Nelly, lite alkohol och mycket is. 30 meter från Locatelli där jag hade varit under kvällen snubblade jag. Jag låg ner på marken och kände att aj, det här gör ont men va fan. Jag ställde mig upp, gick ett steg till och ramlade omkull igen. Märker då att aj, det gör verkligen ont och ringde mamma och sa att hon var tvungen att hämta mig och Daniel som jag med. Daniel tyckte det var kallt så han gick in till 7Eleven under tiden vi väntade på mamma för att dricka kaffe. LOL! Sån han är, bara att älska.

Innan vi kunde åka någonstans med mig skjutsade vi hem Daniel till mig där han skulle sova.
Brita kan du väcka mig imorgon. Skall jobba.
Okej. Skall du ha frukost med?
Nej, man vill inte vara till besvär
. LOLX2.

Åkte till Axcessakuten som inte hade sin röntgen öppen och fick åka till Mölndals sjukhus istället och resten är historia.

Mitt fina ben.





Skon man skulle ha på sig.


Kommentarer:
Postat av: va?

finns bara en Rickard Norling!

2010-12-03 @ 20:20:07
Postat av: anna braun

och denne man stavar sitt namn rikard

Postat av: Wisse

hahaha!

2010-12-05 @ 17:03:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback