Ellen was not happy

Saknar min lilla plutt Ellen. Hon jobbar på dagis ibland och hade varit på sitt gamla dagis för några veckor sedan och hennes f.d dagisfröken hade frågat henne hur det var med Ellen. Hon trodde alltså att Ellen var jag och det gjorde Ellen inte det minsta glad.



Det är som när hon får höra att hon är lik mamma. Då blir hon inte glad. På en studentmottagning sa mammas f.d arbetskollega att de var kopior av varandra och när jag gick och sa det till Ellen storma hon in och skulle ta en snack med tanten. Ellen was not happy. Igen.

Kommentarer:
Postat av: Änki

Du verkar vara lika kär i Beyonce som jag, så vill bara tipsa om denna om du inte redan sett den.

Så vackert, ack så vackert... :)

2010-02-22 @ 20:31:27
Postat av: Anonym

Å så länken da! :)

http://www.youtube.com/watch?v=sqa2j5Q3e2U

2010-02-22 @ 20:32:20
Postat av: Janne

Vad har hänt med dig på sistone. Är jävligt dålig update.

2010-02-23 @ 17:10:15
Postat av: anna braun

tack anki men halo är typ den enda låt hon gjort som int fallit mig i smaken men tack i alla fall

2010-02-24 @ 01:13:08
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback