Torsdag (kan veckodagarna utantill)

Jag vet inte hur schysst det är att skriva om daten här fast jag tror inte han läser min blogg och det finns inget elakt att skriva. Han var en jättetrevlig kille verkligen men det fanns ingen kemi mellan oss och jag tror han anser detsamma. Alltså att jag var jättetrevlig. Hehe. Petade i maten som en anorektiker men det var verkligen inte för att jag är en sån tjej som inte äter i andras sällskap som det faktiskt finns fler än vad man kan tro som gör utan jag tyckte inte det var gott och tycker man inte det är gott när man druckit några glas vin så är det verkligen inte gott.

Pappa har väl läst här på bloggen att jag skulle på date eller så har han spioner på stan som han påstår ibland.
Hur gick daten?
Hur vet du att jag varit på date?
Jag har mina kontakter?
Ellen (
som för övrigt var här igår och frågade vem den där Paul McCartney som hade dött. Tror hon syfta på Alexander McQueen)? Bloggen?
Nej, jag kan inte avslöja dom. Var den en trevlig kille......eller tjej?

Pappa är öppensinnad.

Träffade Daniel & co och jag och Daniel gick till Bliss och lite senare på kvällen stukade jag foten delight så nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Eller nej, det är inte så farligt men det hade underlättat om jag kunde lära mig att gå. Får ringa
Miss Jay eller något.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Torsdag? Jag trodde rubriken skulle vara "Osexiga killar part 2"?

2010-02-14 @ 11:56:31
Postat av: anna braun

nej då. absolute inte.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback