2010

Saker som göra mig glad 2010:

Becka flyttar hemifrån.
Jag flyttar hemifrån.
Elfenbenskusten vinner fotbolls-VM.
Att Daniels finne försvinner. Hehe. Det är det enda man pratar om ja den är stor Daniel. Man kan använda den som skydd från solen om det fanns någon ute.
Solsemester.
Dexter börjar snart.
Att slutspelet snart kommer igång och vi inte sitter i HV71-klacken då.
Att AIK förlorar vartenda derby och mot alla andra lag.
Hysén stannar i IFK. "Tobbe är klar". Älska Glenn. Får jag en kille skall han heta Glenn i andranamn på helt allvar.
Mad men börjar snart.
Att dollarkungen (kallar mamma för det för hon växlar oengar var och varannan dag för vi åker till NY i april. I APRIL! Inte imorgon) får en bra födelsedag i NY.
Att jag slipper vara expert på att hoppa i land när vi är ute med båten nu när jag brutit benet.
Att åka till London och hälsa på Alex.
Att åka till London och hälsa på Alex som blivit av med råttorna.
Att Daniels finne försvinner. Hehe. Det är det enda han pratar om ja, den är stor Daniel. Man kan använda den som skydd från solen om det fanns någon ute.
Weeds börjar snart.
Hälsa och fred på jorden (OBS! ironi. Hatar fred)
En säsong till av PH.
Sverige i OS-final i hockey.
Att Ellen är på bra humör.
Pappa slutar laga kyckling varenda gång man äter hos honom.
Sömn. Att jag får en normal dygnsrytm.

 


Kommentarer:
Postat av: Johnny

Hej Anna,



Noterar nöjt att du fortfarande är härligt vidrig och sarkastisk i dina kommentarer och inlägg. Gillas.

2010-01-14 @ 09:24:56
Postat av: anna braun

nu skall jag koka lite kaffe och sätta mig på mitt trägolv och läsa sköna hem. älskar mitt liv! nej jag är fortfarande lika bitter som alltid

Postat av: FB

När börjar Dexter? Trodde jag skulle behöva vänta till nästan höst.

2010-01-14 @ 15:00:05
Postat av: Frida

killen som spelar dexter har fått cancer, http://nyheter24.se/noje/268479-dexterstjarnan-har-cancer

2010-01-14 @ 16:15:43
URL: http://frettle.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback