Favoritekillar

Har haft mina två favoritekillar i hela världen under samma tak ikväll och umgåtts. Alex som är på miniturné i Göteborg och hälsar på kompisar sover hos mig ikväll innan han åker upp till Stockholm igen imorgon. Vi åt middag med mamma och Beckis och sen kom Daniel över. Vi har spenderat kvällen med att spela TP där Alex vann men hjälp av en snäll tärning som gav honom de siffror han ville och tog honom från pluppchans till pluppchans om och om igen. Jag kom på en hedrande andraplats (inte alls bitter. LOVAR!!!!!!!!!!!!!!!!), Daniel förlorade inte helt otippat och Beckas insats var inget att skryta om.

Vad hette den kända kompisitören mer än Wolfgang Amadeus?
Beethoven svarar Becka och tar tärningen och säger; det trodde ni inte om mig va.

Kaxigt. Synd bara att det var helt fel. 

                                                                                                  

Kommentarer:
Postat av: sebbe

hahah underbart! :-D

Postat av: anna braun

hon är inte helt hundra. god fortsättning! KÄRLEK

2010-01-04 @ 02:08:30
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback