Inget viktigt

Idag har jag gjort en massa saker för att vara mig och ha en brutet benet. Skolan började idag och som jag längtat efter lite intellektuell stimulans. Mamma tyckte att jag skulle ta taxi till skolan men jag tokvägra och tur var väl det för vem gick jag inte på där om inte Amela. Så jag och Amela skippade i skolan, tog ett SMS-lån och shoppade lite. Hittade en lång svart kjol som jag märkt skall vara populärt och en randig tunika som kommer vara helt smashig till bruna ben och jeansshorts. Eller inte.

Hon åkte till sin media & kommunikation och jag till mina kulturstudier och sen möttes vi upp och fikade vad som kan ha varit den äckligaste blåbärspajen någonsin. Hon tröttnade på mig innan jag hann tröttna på henne så hon åkte hem och jag gick till Handels för hälsa på pappa och förhoppningsvis gå på min Kärztin men såg henne ingenstans. Till sist tröttna även pappa på mig så jag ringde Daniel som hämtade upp mig och så åkte vi till hans nya lägenhet och kolla. Golv behövdes köpa så vi åkte och kollade på golv och sen behövdes allt annat att köpas så vi åkte till IKEA och åt köttbullar och kollade runt lite. Därefter tröttnade jag på Daniel och han skjutsade hem mig och nu ligger jag i min säng och väntar på handbolls-EM.

Daniel tog en hel bunt med IKEA-blyertspennor och sa; vaddå, kan vara bra att ha till lägenheten. Gratis.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback