Stress

Alltså, den där Fadde.

Han skriver att han är
stressad TILL TÄNDERNA. Man kan vara uppklädd till tänderna men även stressad verkar det som. Jag litar på världsvana och belästa Fadde. 

Min fot var svullen efter igår (då jag gick sammanlagt kanske 2 km. Det räckte för min fotled svullna upp såpass mycket att om jag hade haft ett ankelsmycke (för övrigt vill jag ha skon. Läcker!) hade min fot inte fått någon blodtillförsel) så idag har jag legat i sängen hela dagen och allt ser ut precis som det skall nu.


Kommentarer:
Postat av: L. Äsare

Tack för klargörandet av "ankelsmycke".

2010-01-31 @ 03:15:12
Postat av: Janne

ankelsmycke...

2010-01-31 @ 14:01:23
Postat av: julle

Hahah. jag gick förbi fadde på gullmarsplan förra veckan. tog mig 1 hundradel sekund innan jag tänkte direkt på dig. ni är liksom sammanlänkade. han såg f.ö helt cpbotoxad ut.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback