Jag orkar inte

Har haft en vän här ikväll som jag inte får nämna vid namn för honom och tro mig, det låter mycket mer spännande än vad det är.

Är fortfarande lite chockad över gårdagens Debatt som visades i SVT. Debatten som handlade om användandet av kokain ökar bland unga tjejer slutade handlade istället om att kokain inte tas längre för det är ute och i med att det är ute så tar inte mina kompisar det. Det är so last ten years för att citera en känd Stureplansbloggare och nattklubbschef på White Room. Klart som fan hon inte kan sitta där när hon representerar Stureplansgruppen och säga att kokain fortfarande brukas ofta men att sitta där och blåneka är lite ofint. Bara att tacka nej då. En kille som hon senast förra veckan kallade världens finaste på sin blogg blev förra året åtalad för narkotrikabrott men blev senare frikänd för de tester som tagits gav olika resultat. Två positiva och ett negativt. 

Kokain må vara ofint i de finare kretsarna men det tas fortfarande och är inte vanliga Svenssons liv lika mycket värda. Det kanske börjar som en festdrog men slutar många gånger i ett beroende och missbruk men det kanske är so last ten years med.

Människor. Jag orkar inte.

Kommentarer:
Postat av: elina

Hon var så pinsam ! Var tvungen att ta fram skämskudden varje gång hon öppna käften. Inget hon sa hade någon mening. Sen gick hon helt oprovocerat på Wierup i sin blogg http://blogg.stureplan.se/hibbs/2010/03/18/skaning-kort-och-idiot/. Asså är hon efterbliven ? Vad är det hon inte förstår med undersökningen ? Det sades inte en enda gång att den var hemlig, de sa ju att det var folkhälsoinstitutet som gjort och den och den har ju tagits upp i princip alla tidningar och även Kalla Fakta. Och hon började tjata om jämfört med vadå ? Eeh som det brukar vara med en undersökning man jämför med åren innan ? DÖR

Sen att kokain inte finns på Stureplan för det är "smutsigt" HAHA. Största skämtet någonsin. Enligt polisen har ju siffran bara ökat varje år av narkotika-tillslag på Stureplan. Bara för Anna botox Hibbs inte sett någon ta det så betyder det ju inte att det inte är ett problem. Finns ju fler krogar på Stureplan än de hon hänger på. Och sen är det ju så att om man inte nyttjar det själv så ser man det inte. Folk har ju blivit väldigt bra på att dölja det. Har fått höra en massa gången när jag varit ute om folk som man hängt med tydligen tatt både det ena och det andra. Vissa blir ju inte ens påverkade av knarket utan har byggt upp ett sånt beroende att de måste ha en lina för att bli "normala". Så att säga att problemet inte existerar för man själv inte ser det är ju helt befängt.

Det är ju som att jag skulle säga att prostitution inte existerar bara för jag aldrig sett en prostituerad sälja sex.

Ba ta av dina jävla skyddslappar för ögonen och inse att det finns mer än det du ser i din "fina" Stureplans-bubbla !



// Bitter_tjej_89



2010-03-20 @ 16:15:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback