Ge dig!

Den här killen har verkligen tappat all kontakt med verkligheten.  Det han gör med FAR (fighting against rape) är jättetoppen så det är inte vad jag syftar på utan hans beskrivning om sig själv.

Idag höll han ett föredrag om den farliga drogen och när han kom fram till sist slutsats bemöttes han av jubel. Heheeh. Jovisst. Jag vet hur det går till under seminarier när man håller ett kort föredrag och det funkar inte så. Från hans blogg:

"Slutsats: Enkel matematik visar att om vi Européer inte olovligt kör fortskaffningsmedel under berusning av alkohol så har vi det dokumenterat och färdigt att alla trafikolyckor kommer att reduceras med 50% rakt av!

Den farligaste drogen i världen enligt mig är: Ohälsa! Man skall motionera!

Och här i detta ögonblicket kom nästan en dirigerad applåd från hela klassen."



Alltså jag skiter i hans slutsats men en dirigerad applåd från hela klassen. Hehehhe. Ge dig!

anoshsheytan

Som toppbloggare på finest (med tusentals andra) blir han självklart sponsrad. One-piece nästa kanske? Då går det tydligen riktigt bra.



Spy-Eva och Mammas pojkar-Jane.


Kommentarer:
Postat av: johanna

haha, det går bra nu! För vinden har vänt, eller?

Postat av: anna braun

jag var juh inte där så jag är inte säker men jag tror han fick stående ovationer också. och att folk bad om hans autograf.

2010-10-14 @ 23:54:28
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback