Efterblivenhet

Pratade med en kompis om killars efterblivenhet. Hur dom inte kan uppvakta en kvinna. Jag kommer inte ihåg när jag blev uppvaktad sist. En gång fick jag i och för sig svindyr chocklad hemskickat till mig från Scheiwz när jag blogga på 1000apor. Bad Ellen provsmaka chockladen för jag vill ogärna kola vippen på toppen av min karriär. LOL.

Var på IFK-Gefle idag och det blev 3-0 of course och min kärlek till Philip Haglund har avancerat.

Gick till Sarah sen och kindpussades med hennes släktingar och aldrig känt mig som en stelare svenne än jag gjorde där. Visste inte hur många pussar som skall delas ut och på hur många kinder. En vetenskap det där.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Totalt tre kindpussar - i luften, typ - Vänster. Höger. Vänster. Glöm inte att titta i ögonen efteråt och att le.

2011-08-23 @ 18:23:43
Postat av: Chapps

Det var samma när jag var i Frankrike. Ett massa tramsande.Därför det är så skönt med svenskar, vi nickar åt varandra när vi ses och tittar ner i backen. haha

2011-08-23 @ 18:41:03
Postat av: anna braun

dom frågade om jag ville ha mat och jag tacka nej och sa att jag var mätt. hennes morbror fråga om jag fasta ubersvenne. man tackar inte nej till mat i någon annans hem om man inte är svensk. och hungrig var jag med. och blyg

Postat av: T

Haglund får dock fan skjuta bättre.

2011-08-23 @ 22:10:02
Postat av: Anonym

Är det inte ramadan nu? Men det kanske inte är muslimer vi pratar om? Du skulle ha skyllt på det Anna. Typ: "Nej tack, jag är inne i en temporär fas där jag just nu avstår från mat, dryck, sex och rökning. Men tack ändå".

2011-08-24 @ 11:06:43
Postat av: Rolf

Efter att du har gnällt på att folk lägger till dig till höger och vänster gör du det själv med. Är det okej?

2011-08-25 @ 06:58:00
Postat av: Nster

Tjejer är dock ännu sämre på att uppvakta killar. Det är antingen inget alls eller totalt psychostalker.

2011-08-29 @ 00:11:40
Postat av: FB

Kanske ingen längre orkar uppvakta en torr Svensson som inte kan kindpussas som en världsmedborgare, endast räknar med svindyr choklad från Schweiz i förbifarten, är cynisk nog att be hennes syster provsmaka den nämnda chokladen, samt inte har den goda smaken att ange Charlie Runkle som en av "männen i hennes liv".



Tutts i all är, men någonstans måste gränsen dras.

2011-08-30 @ 07:01:29
Postat av: Chapps

Drama i bloggen? Oh!

2011-08-30 @ 19:59:45
Postat av: FB

Ingen drama alls, allt var skrivet med glimten i ögat - trots avsaknad av, numera nästa obligatoriska, smileys - och jag både hoppas och tror att Anna är medveten om det.

2011-08-30 @ 20:38:54
Postat av: anna braun

FB: förstod ironin. jobbar med det själv. ironi alltås

2011-08-30 @ 22:36:57
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback