Ellen betalar

För några veckor sedan skulle jag och min syster ut och äta men hon fick magknip och jag blev rädd att det var magsjuka och att hon skulle smitta mig så jag gick ut och åt med Natasha istället. Men igår, hör och häpna, ringde hon mig och frågade om jag ville ut och äta. Hon är tjejen, systern, som klagar på att jag ringer för ofta och när jag ringer henne säger hon; broschan, jag måste har lite viktigare saker för mig. Människor som tycker jag lägger på fort och hinner säga hejdaaa hejdaaa på en millesekund skall höra henne. Fast bara när hon pratar med mig för med hennes kompisar är hon heeej gumman, puss, kan vi ses och ta en kycklingtoast snart.

Nu när det är Ellens tur att betala skall jag sätta på mig resårjeans aka leggings och beställa in så mycket mat och dryck för jag är min pappas dotter trots allt. I och för sig är hon min pappas dotter med så hon sätter väl stopp för det när hon betalar. Angående legginsen skoja jag. Skall ha mina jeans som jag spräckt och när jag la dom i tvätten av misstag för några veckor sedan trodde jag att jag aldrig skulle få mig dom igen.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback