Merry christmas

Önskar mig inget speciellt i julklapp, eller jo, pengar och mamma tyckte det var tråkigt och efter att frågat mig tre gånger varje dag i en månad om jag verkligen inte önskar mig något annat så tog jag mig friheten och beställde lite serier och sådant från internetet.

Fyra säsonger av Alla älskar Raymond
Båda säsongerna av Eastbound and down
Rescue me första säsongen och samma med Nurse Jackie
Weeds säsong 1-4
Två filmer och
Två böcker




Berättade det för mamma och hon sa; men Anna, var inte det lite onödigt. Vad skall man önska sig? Doftljus för 500 spänn styck som Ellen vill ha låter juh jättevettigt.







Kan som sagt inte hjälpa att jag älskar Alla älskar Raymond. Är uppe till halv två på kvällarna bara för att se det.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback