Fredag, lördag, söndag

Vad kommer efter söndag? Jo min favoritedag måndag fast morgondagen kommer inte vara lika hemsk som den brukar. Jag har tidiga passet och när jag slutar halv två skall jag promenera hem, duscha, byta om och sen till Universium med jobbet och sen skall vi till Gothia och äta deras räkmacka. APT-möte avslut och för mig det första jag är med på. HÖ HÖ.


I fredags mötte jag upp Ellenpellen och vi gick och åt på Manana så jag fick som jag ville. Deras vitlökstekta champanjoner är att dö för och vi åt och åt och vi drack och drack. Fyllda vetetortillas, lamm, oxfilé, tigerräkor, kycklingspett, vitlöksbord, lax i rojo  mojosås och med mer. Och drycken. Vanlig mojito, passionmojito, hallonmoijto, cava och lite vitt vin på det så var vi mer än nöjda.

Ellen skulle hem med sin pojkvän och Tashi var på andra lång så jag åkte och mötte upp Tashi, Cissi med kompisar på Tullen. Hann vara där i en halvtimme innan ringklockan ringde och det var sista beställningen så när Zak och Malin kom kunde man inte ens längre beställa mer. Så vi gick till Kellys där andra vänner var och samma sak hände där. Vi kom, beställde, umgicks och sen efter någon trekvart var det dags för stängning. Aja, jag avslutade kvällen på Yaki-Da med Tashi, Zak, Malin och LillAhlman.

Gick på en kille som tog mitt nummer och då säger Natasha; hur skall du komma hem ikväll, hämtar din mamma dig eller? Där dog nog mina chanser med 100 procent. Och hon sa det inte för att vara elak utan för det är sant och det är just det som är så hemskt. Hähähä.













På lördagen sov och sov jag och sen åkte jagf och Tashi till Cissi på inflyttningsfest/utflyttningsfest för att någon skall flytta och lägenheten är nu Cissis och bara Cissis. Blev återigen Yaki-Da fast bara ett kort tag för Tashi mådde dåligt och ville hem och den andra tjejen vi åkte in med gick till sitt gäng och jag gick till Sarah och hennes kompis och var med dom. Sarah ville till park, oklart varför, men det kan vara kul så vi gick dit och hade kul.

Vaknade och såg detta på min fb som Sarah skrivit:  Lever du? Tack för att du är så fin vän och hindrar mig när jag ska slå ihjäl folk genom att sätta upp foten på bordet och be dem slicka din sko. 

 
Men fan dom var otrevliga.











Sett något vackrare pepparkakshus? Trodde inte det.







Kommentarer:
Postat av: Anonym

Du blandar friskt i alla fall: Ena gången Push och andra gången Kelly's. Men det hedrar dig. Ombyte förnöjer.

2011-12-04 @ 21:48:25
Postat av: anna braun

jajjämen- högt och lågt och har lika kul vartsom


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback