BB

Ett inbitit Big Brother-fan, Per, tipsade mig om bästa sidan; NICKYPEDIA.

"Nicky: Jag kan ge dig vilken DJ:s nummer du vill, säg nån dj... Roza:*säger nått namn* Nicky: okey, hans har jag inte, men ändå, alla vet vem jag är"

"Jag sökte inte in för Big Brother, dem bad mig komma och skickade typ 100 mail."

"2006 var det ju bara bimbo-TV. I år har dem ju i alla fall tänkt till."

"Jo jag känner Megan Fox, men hennes mobil är inte på för tillfället."

"Luleå är sveriges nordligaste stad, ligger 4 mil norr om ekvatorn."

"Andra världskriget slutade 1942
- Nej, 45!
Aa men de slutade ju 1943 men var inte klart fören 1945"

Kommentarer:
Postat av: Belma

Hahahaha jag döör. Jag hatade honom i början men nu börjar jag tycka han är underhållande men om jag var inlåst med honom och gurkan så skulle jag nog bli pysko som de 3 som åkte ut


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback