Paparazzi

Känner mig lite som Kissie. Eller Kenza. Definitivt Kenza när jag tänker mig. Hon är snygg, jag är snygg, hon försörjer sig på sin blogg och jag på min, hon är för många en stilförebild, jag är det för de flesta, hon kan inte gå utanför dörren utan att bli fotad och ja, jag med. Döm själva av den här bilden. Man ser ca 25% av mitt bakhuvud. Tur att Sarah vet om att jag värnar om mitt privatliv så man inte ser mig så mycket.

 

Var lite på Port igår och tackar gudarna för att jag drack ren sprit istället för massa läskeblask så man inte hade något behov att gå på toa och stå i en kö som är cirka 100 meter lång. Var på Lounge med och såg en bekant Dirty dancing-sexdansa med en mörk skönhet och sen gick jag och köpte en kebabrulle som jag åt på trappan vid Röhsska.


Kommentarer:
Postat av: Sarah

gött att veta att man inte var den enda som sexdansade på lounges igår.. nästa gång du tappar bort mig och jag inte svarar, sök på andra våningen, sexdansandes när baren. Säkert kort.

2012-07-09 @ 00:40:35
Postat av: Anna Braun

Det är inte första. Eller sista gången.

2012-07-09 @ 00:58:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback