Helle party people

Hallå festistar! Je suis un festis! Eller uppenbarligen inte. Skulle in till stan och äta en riktigt god amerikansk börgare och ta en öl vilket jag gjorde. Kall öl, god hamburgare och trevligt folk dvs KOMPISAR.

Några inkl mig gick vidare för ta en öl på puta madre men dom hade vattenläcka för typ femte gången detta år så vi gick till In Flames-ställe jag glömt av vad det hette typ möjligen 1226.

I alla fall på vägen dit går jag och en kompis bredvid varandra medan dom andra var är längre fram och jag har ingen lust att flytta mig från trottoarkanten där jag går på så jag går som vanligt och en kille puttar till mig med hans armbåge. Inget ursäkta, förlåt utan ingenting. Då sa jag högt AJJJJ, kollade teaterlistiskt bakom mig med gester och såg sen Sebastian, en vän, jag känt sen typ 2002. Han skämtade med mig. Kul.

Men jag tycker om honom mycket. Han får 5 av 5 handbollsbollar i utmärkelse.


Ball kille verkligen. I blå jeansväst.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback