Sidospår: jag förstår inte, Deb är alltså kär i Dexter. Sin bror.

Igår firade vi den fantastiska människan som fyllde år. Åt middag på Hemma hos och tog några öl på andra lång. Började inte förens tolv idag och det första jag hör är hur x springer fram emot en och säger; kjam, kjam.


Dessa små liv <3





I alla fall så Felicia att hennes bästa födelsedagspresent var jag. Toppen. Växte några centimeter (asså på bredden under middagen *trumgrej din gör när någon säger ett roligt skämt*.


Sen kom en kille och satte sig bredvid mig och berättade att var på killjakt men han fortsätter prata med mig hela tiden och det var frågor som;
Vad ser du dig om fem år?
Vad är lycka? Är du lycklig?

Och sen när jag skulle gå frågade han om han fick eskortera mig ut. Antingen är jag en kille eller så var en gentleman och det sistnämnda är sjukt ovanligt.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hur blir man lycklig?

"...Genom att tycka om sig själv och bottna i sig själv. Det kan vara svårare för unga människor. Man måste acceptera sig själv och vara stolt över sig själv. Då får man ett liv där man trivs."

/Björn Rosengren

2013-12-31 @ 12:27:34
Postat av: Anna braun

Citerar du dig själv eller socialdemokratiska björn Rosengren?

2014-01-01 @ 18:07:47
Postat av: Anonym

Sosse-Björn aka porrklubbs-Björn.

2014-01-01 @ 19:38:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback