Fiiii fan

För mig betyder min sömn allt. Att sova har till och med blivit ett av mina intressen och i med att jag har stora problem med sömnen har jag alltid min mobil på ljudlös på nätterna men ikväll behövs det ej. Kan sätta den på högsta volym och lägga den bredvid mig på min kudde för ingen kommer höra av sig.

Ingen romans, inget pirr, ingen som kommer höra av sig, ingenting. Typ första gången på evigheter och fyyyy fan vad sorgligt. Oälskad (autokorrect blev oönskad thank you very much) och hatad av alla. Hehe.



Nej men riktigt så illa är det inte. En kille som hade viss inverkan på mitt liv hörde från ingenstans av sig. Man bah va. Nej, men varför. Ville då, vill ej nu, så det bara är. Det gäller att smida medan järnet är varmt för sen dör intresset ut. Helt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback