Ich

Vissa har jag köpt fyra par av. Ellen kanske vill ha ett, Becka med, öhhh jag och ett par extra om något par går sönder.

Bra köp jag även gjorde var en handduk som skall göra att man går ner storlekar. Oklart hur man om det funkar är jag en glad tjej. En annan gång köpte jag några nötter man skulle lägga i kokande vatten och dricka. Man skulle använda ett åttondel av en nöt i början men jag la i två och blev så förgiftad. Jag blev så sjuk och kräktes konstant i ett dygn och fick dropp.

Det här är en annan goding jag köpte;


Kommentarer:
Postat av: Oscar

Det är du och e-type som får näthandeln i Sverige att gå runt

2013-09-21 @ 16:35:10
Postat av: Anna braun

Det sjukaste är att vi budar på samma saker. Har ett 45 meter långt vikingaskepp här hemma och en häst med åtta ben

2013-09-21 @ 17:11:43
Postat av: Oscar

Man trodde ju du skulle vara lite ringrostig efter uppehållet, men du levererar humor i Özz-klass direkt, mycket imponerande!

Keep up the good work <3

2013-09-21 @ 17:50:15
Postat av: Anna braun

Efter Mårten Andersson var med i breaking news är han min nya ledstjärna. Briljant är ordet.

2013-09-21 @ 19:52:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback