"Flickan från Auschwitz"

Flickan från Auschwitz

Jag vill se "Flickan från Auschwitz" som har premiär nu på fredag. Visas här i Göteborg klockan 18:45 på Hagabion. Skall försöka få med mig Alex, den är bara 76 minuter lång så  kvällen kommer inte hinna att gå till spillo. Väntar på honom nu, men först väntar vill jag att mamma skall komma med mat så jag kan äta makaroner (fullkorn) med köttbullar och massa ketchup. Jag och Alex skall inte göra något speciellt, bara prata, ta igen tid och äta gottgott. Min diet fungerar inte så väl som jag hade tänkt. Jag har gått upp två kilon sen sommaren började och har jättepanik. Skall gå ner minst 10 kilo har jag tänkt. Då väger jag som min minsta lillasyster och kan ta hennes jeans utan att fråga som hon gör med mina saker.

 

Har lite småont i halsen till min förtjusning, jag har så tråkigt om dagarna (nu börjar Alex jobba med) så jag kan tänka mig att bli småkrasslig och ligga i sängen och bli ompysslad.

 

Läs mer om filmen här:

http://www.moviemix.nu/filmrec.asp?ID=3459


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback