Million voices

Var på stan idag med Daniel och Tobbe (trodde hans fullständiga namn var Tobias i flera år men i mörker levde jag, hans namn är....hör och häpna, Torbjörn) för att köpa en födelsedagspresent till Viktoria som skall ha en liten tillställning imorgon. Vi hade idétorka och ville ha något originellt så jag kan utan att avslöja vad det är, säga att vi är dom enda som kommer att ge henne detta. Tanken är väl att vi skall ut och slå runt senare och jag hoppas att det blir trevligt (menas med att jag och Daniel blir jättefulla, går ut, spelar Blackjack, vinner en massa och avslutar kvällen på McDonald’s med plusmeny).  

 

Alex kommer hem på söndag och tro mig, du har varit saknad!

 

Har börjat få in något av en normal dygnsrytm och skall snart sova.

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback