Only the fakes survive

Jaaaa, jag har fått feedback från mitt inlägg om Lena Ph. Missförstå mig rätt folk, Lena Ph är en ikon i sig det ända  jag sa var att hon har silikonbröst och att hon borde ta det lite lugnt med sminket runt ögonen.

Oprah från förr

Vissa saker var bättre förr, jag tycker och inser att jag är rätt ensam om att tycka att Oprah Winfrey var bättre på 90 talet, då hon var stor som ett hus och hade på sig kläder som likna färgglada gardiner. Då var programmet mer genuint, mer äkta och tilltalade mig. Nu blir hon näst intill dyrkat som en gud och det finns ingen hejd på applåder hon får när hon gör entré på scenen. Publiken består chica amerikanska hemmafruar i sina bästa år som ser ut att vara tagna från filmen "Stepford Wives". Det som stör mig mest är när Oprah själv i egen hög person drar ut på orden och höjer rösten och hela publiken skrattar, hejar och avfyrar perfekta leenden rakt in i kameran. Vartenda ord som hon drar ut på svarar publiken med att skratta hysteriskt i en fem minuter. Det spelar ingen roll vilket ord som hon drar ut på,  det är ändå det roligaste vi någonsin hört.


Kommentarer:
Postat av: Lotta

Jag håller med dig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback