Who's that girl?

 

anna b.

Har du någongång undrat vem du är lik? Om det finns en främling i ett exotiskt land fjärran öster som är dig helt identiskt? Något dom alla flesta har gjort är att lekt med tanken vilken kändis dom liknar mest. Vissa är mer självkritiska än andra, medan det finns dom utan någon verklighetskoll och kopplar ihop sig själva med stora namn som Beyonce, Jennifer Lopez och Angelina Jolie.

 

 

Lena Ph.

Jag har aldrig kopplats ihop med dom stora namnen utan det jag har fått höra några gånger det senaste året är att jag är lik Lena Ph. Likheten är inte alls slående, egentligen existerar den knappt, men den finns där påstår alkoholpåverkade människor när dom ser mig på krogen (belysningen är nästan obefintlig skall tilläggas). Lena Ph är 35+ och osar smutsigt sex med sitt rufsiga hår och översminkade ansikte. Hon har alltid på sig något urringat eller kortkort och vid tillfällen, båda två samtidgt. Jag som snart fyller 20, vill inte se ut som om jag stoppat ner mitt huvud i sminknecessären, rufsat till håret och satt på mig en push-up behå. Jag vill se ut som en sommardag och inte som en bakisdag.

 


Kommentarer:
Postat av: - Nonsens och rappakalja Jakob -

Ändå bättre än Lena Ph? Du gjort ett snabbt och effektivt jobb att undanröja bevisen här inne.

Postat av: Liza

Lena PH ser bättre ut än många 20 åringar gör. När du en dag är 35+ och ser så bra ut som Lena gör vid 35+ vad är problemet? Du sminkar väl dig också? Går man ut på stan ser man överspacklade 20 åringar. Många sminkar sig. 20 åringar och 35 plusare. Frågan är om alla gör det så himla bra.

2005-08-11 @ 13:14:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback