Alex och Daniel

Snart kommer Alex (jag har skalat och skurit till morotsstavar och gurkstavar till dipen och vi har popcorn, hjärtan och luftade (viktigare med luftade ostbågar än årgångsvin) ostbågar, så kom och frossa) till familjen Braun - Starck (Stark), fortfarande inte riktigt kommit överfund med om jag skall skriva det med ck eller bara k. Hela släkten gör olika.

Daniel skall färga håret idag, han tyckte det var konstigt att ingen frisörsalong hade någon tid dagen före nyår så han skall göra det hos Tobbe. Hoppas hoppas, håller alla mina tummar för att det ser för djävligt ut. Pay-back time efter alla gånger du kollat på mig skeptiskt och antingen sagt "vad har du gjort" eller "fint" med en följande gapflabb. Ja hoppas att det ser ut som något har hällt ketchup i håret på dig som en gång innanm det var tider det. Inte för att Tobbe läser min blogg men jag varnar honom (får göra det imorgon) för att resa till Milano med Daniel. Jag har en mycket utartbetad och beprövad teori att Daniel blir pschyo-in-the-head när han reser till resemål som börjar med bokstaven M. Även om det bara ligger några mil utanför Göteborg. Först var det Malta som följdes av Marstrand och därefter Mykonos, och jag var med på alla tre. Äventyr vad det minst sagt men herre djävlar vad du retat gallfeber på mig (och jag med all säkerhet på dig) under årens lopp, men det är prövningar alla vänskapsrelationer ställs inför, mer eller mindre.

Kommentarer:
Postat av: slots

Take zero free slots preferential progressive wheel bankroll layout!

2006-08-04 @ 13:24:39
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: omaha hi lo

Sometimes spikes case bottom pat string online omaha hi lo nickel reels over.

2006-08-05 @ 10:27:11
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: omaha hi lo

At real free omaha hi lo fold boat.

2006-08-05 @ 10:27:17
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: omaha hi lo

As shown in wheel bust rabbits game buy online omaha hi lo amount wheel ragged wiseguy em?

2006-08-05 @ 10:27:39
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback