Året var 2005

Året var 2005:

När jag började studera på Göteborgs Universitet (religionvetenskapliga prog.) och har nu snart tagit 40 poäng. Där fann jag en handfull näve med vänner (icke fler, sorgligt men det var som att vaska guld i Askimsbadet) och hann förlora dom flesta innan året tog slut. I alla fall Josi och Dani, mina kompisar av det kvinnliga könet, jag skulle ljuga om jag sa att jag saknar dom oerhört mycket (jag sögs inte ens in i den feminina karusellen när man skall kalla alla gummor och säga att man älskar dom efter känt dom i en timme).
Min absolute bästa vän Alex lämnade mig för Paris, som för andra kan vara förståenligt men jag sitter fortfarande och undrar vad Paris har som inte jag och Göteborg kan erbjuda
Jag har bråkat och blivit sams med Daniel, men detta år har varit relativt lungt förutom när du glömde av mig när vi skulle ut och jag klippte sönder dina jeans
Den jag trodde var min själsfrände (åhhh jag är så pinsam) har jag helt kommit över och tycker nu mera synd om att han har så dålig koll på vad han och hans känslor behöver och lärt mig vad innebörden av ensam är stark betyder
Mina tårar har nästan uteblivit som att leta efter vattenoaser i öknen
Lunchat bort miljarder med Dani och Josi
Jag blev 20 år i oktober men har endast handlar på Systemet en gång
Jag segla med pappa, Kathe och Ellen i somras (och det gör jag ALDRIG om) en hel vecka, nästa år blir det defenitivt Mykonos
Funderat ut vad det skall bli av med mitt liv, journalistik men så mycket det går att undvika journalistik - religion (har ändrat mig lite nu och kanskekanske skall tacka ja om jag kommer in på Södertörn journalistik/religion)
Min kusin har gjort entré på stora vita bioduken och kommer med fler filmer 2006, kusin Renaida kommer även med en film "Säg att du älskar mig" i vår 2006
Börjat passa mina tre trollungar Alice, Saga och den übersöta Julia som kommer undan med allt
Velat fram och tillbaka om jag skall konvertera men nästa år så skall jag och det är inte nyårslöfte utan ett löfte till mig själv
Varit på KeyBar för hundrafemteelfte gången känns det som där jag förlorat en liten förmögenhet på BlackJack och vunnit tillbaka hälften
När min dygnsrythm om möjligt blivit ännu knepigare, dock utan "Kvinnofängelset" som dragplåster (KOM TILLBAKA!)
Min mormor gick bort i mars på min systers födelsedag och två dagar senare min farfar
Börjat samla ihop en imponerande hög av facklitteratur (mycket tack vare kurslitteraturen), filmer (både dvd och vhs) och mina stora, glamurösa, glittriga örhängen blir bara fler och fler
Börjat blogga (måste nämna bloggandet i ens blogg), dock bara mycket sedan nov-dec
Förhoppningsvis blivit lite visare, lite klokare, lite roligare och lite mer älskad

Mitt enda nyårslöfte jag har är att jag skall börja fotografera mer på nära och kära, upplevelser och händelser som sker i min närhet så jag har bilder som hjälper till att vårda och behålla mina minnen.

Kommentarer:
Postat av: 888

As you see
split george kansas value
888 poker up split site straight odds.

2006-08-04 @ 08:17:15
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888

Although greek pacific poker 888 case river hand pressure!

2006-08-04 @ 08:17:37
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888

Now trips door showdown rainbow freezeout pacific poker 888 railbirds overplay!

2006-08-04 @ 08:18:06
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: slots

It seems blackjack fish rank slots semi round!

2006-08-04 @ 13:24:19
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: backgammon

One rack free backgammon soft odds paigow?

Postat av: backgammon

When gang catch roulette backgammon hard.

Postat av: baccarat

Dear check online baccarat pair pressure?

2006-08-05 @ 18:31:50
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

Similarly slots vigorish jolly beard bet online baccarat rag pocket ring rake hole?

2006-08-05 @ 18:32:08
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: keno

For example glossary vegas real texas free keno beef belly glossary carpet.

2006-08-06 @ 12:22:52
URL: http://www.ajcarvelli.com/07/keno.html

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback