Gårkvällen

Daniel kom och hämta mig och jag var tvungen att göra ordning mig på fem röda, vilket för mig menas med en timme, och sen bar det iväg till familjen Kirjonen. Dom hade gäster, 3 par (nej inga swingers vad jag vet eller vill veta för den delen), som alla har adopterat barn från Thailand precis som familjen Kirjonen så det var mindre lyckat när jag glömde av det för en sekund när vi pratade om att ett av parens barn skall till Kanada och jobba och jag frågade om det var deras förstfödda.

Träffade på Karin min gudfars dotter på busshållplatsen vid Sisjön av alla platser och sedan orkade vi inte vänta i tjugo minuter till nästa buss vid Järnbrottsmotet och liftade in. En skitig skåpbil stannade och lycka var gjord, i bilen satt en tjock finne som skrek högt när vi inte visste att Finland och Ukraina varit allierade förut och två tonårspojkar från Finland eller Ukraina som satt tysta hela bilfärden. Han sa att det var hans vänner, men antagligen svart- eller sexarbetare, i vilket fall skall jag ha ögonen öppna under "Efterlyst".

Vi gick till "Honey" efter en mindre pinsam incident p å"Park Lane" där åldersgränsen var 25. Man går dit på vinst och förlust är man fler tjejer än killar brukar man komma in men så var inte fallet igår. Daniel sa till vakten något så orginellt som att vi känner ägaren vilket resulterar i att han hämtar ägaren som säger "Vem fan är du", som i princip var samma mening han sa hela tiden. Daniel sa då "Vi känner Pauline" (som Daniel har fått för sig att hon jobbar där) och han säger "Vem fan är Pauline", och då svarar Daniel något så briljant som "Tobbes ex" som om han skulle ha några kopplingar till "Park Lane" och då säger ägaren ännu en gång "Vem fan är Tobbe", så vi gick därifrån med svansen mellan benen. Honey var mindre lyckat, skall aldrig och nu menar jag aldrig gå dit igen. Det är trashigt, smutsigt och rent ut sagt luffigt, detsamma gäller människorna där. Dessutom har jag aldrig vunnit några pengar när jag spelat Black Jack. Vi åkte hem tidigt och nu sitter jag och försöker skrubba bort stämpeln för jag lever efter att man inte behöver ha någon ånger över gårdagen så fort stämpeln är borta.



Kommentarer:
Postat av: slots

At the ball pay sports online slots post.

2006-08-04 @ 13:26:43
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

Indeed 888 poker bible.

2006-08-06 @ 04:47:19
URL: http://www.ajcarvelli.com/07/888.html
Postat av: keno

I am action kicker online keno fill?

2006-08-06 @ 12:24:04
URL: http://www.ajcarvelli.com/07/keno.html

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback