Drömmen om Mykonos

ALEX

Jag vill till Mykonos nu, nu ,nu! Letar frenetiskt efter ensamma övergivna flygstolar på väg till Mykonos eller i värsta fall Aten, och båda försöken misslyckas. Svindyra charterresor där man inkvarteras i taskiga smårum för 10 000:- känns som den enda och sista utvägen? Dock är tidigaste avresedatumet den 14 augusti och då borde mina teologistudier redan har börjat igen. Jag saknar dig, Alex något så oerhört. Du har bara varit ifrån mig i knappa 3 dygn, 72 timmar och 4320 minuter men det känns som den stående repliken en hel evighet. Du tog en "one way ticket" ner till Greklands vackra ö-värld så du gav mig inte nöjet att kunna räkna ner sekunderna till din hemkomst. Vad skall jag göra av med alla mina kvällar som annars var inbokade med ALEX ALEX ALEX (på bilden)! Mina fredagar, måndagar, onsdagar, lördagar, söndagar och torsdagar är nämligen lediga nu.

 

 

Glömde jag att nämna tisdagar?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback