Hemtentan klar för denna gång, tack och hej för mig!

Nu är jag hemtenta klar för denna gång, så nu tackar jag för mig! Inte för det är alltför tidskrävande utan det går på två högst tre dagar. Det mest betungande är att hämta referenser och pilla med litteraturförteckningen.

Alex är framme i Paris och sa att stället han nu skall kalla hem är ett riktigt råtthål. Hans rumskompisar som han var sagt att det skulle vara en var egentligen två personer som båda var spansktalande och hade bott tillsammans ett bra tag så det var bara att ta kökssoffan som säng. Jag tror dock att han inte kommer bli långvarig, just där, han kommer ta världen med storm bara att det går lite trögt till en början. Jag är helt säker på att erbjudanden kommer rulla in och likaså ett renare och behagligare så kallat hem.
AlexM

På bilden Alex såklart, som kommer att ge mig och jag honom en hög telefonräkning.

Skall passa Julia på lördag så mitt helgsällskap kommer bestå av en om inte annat mycket söt och vild treåring. Jag förstår inte vad barn får all sin energi ifrån. Dom springer hit och dit, upp och ner och i evigheter. Jag blir andfådd innan jag hinner säga "Inte så fort Julia".

Har inköpt en massa halstabletter som kommer få att bli min föda ett tag framöver trots att jag har en st kanelbulle, några munkar och en Tiptop till mitt befogande, fan.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback