Hinduism(-en) och buddhism

Pluggar på för fullt och har en hemlig back-up plan nu inför tentan. Inte skall man kunna lära sig 7 böcker, 2000 sidor och en ca 10 st religioner med en stor och omfattande fråga på var religion på salstentan.

Ellen kommer imorgon och behöver hjälp med ett engelska arbete, det kommer sluta i kaos. Glöm inte var ni läste det först.

 Alex min vän, jag saknar dig, den kvinnliga busschauförren på 80-bussne saknar dig och framförallt kan jag inte gå ensam till "Always" hela tiden. Igår var jag där med Daniel och han var som en virvelstorm när han ställer bilen precis utanför ingången, provsmakar godis som man har i handen när han betalar för en gräddfil och dip samtidigt som han skricker ut gårkvällens bravader. Jag blev trött på honom (och han på mig) efter en timme, Becka avveck till sitt rum efter bilfärden hem. Förståenligt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback