Aktuellt med studierna

Imorgon (idag) är det gruppövning och den är obligatorisk. Däremot tänker jag inte gå och istället gå imorgon på grupp C:s gruppövning. Då går jag på den obligatoriska gruppövningen och behöver inte umgås med min grupp och visa att jag var försent ute med att köpa texthäftena att dom tog slut. Sen att dom på expeditionen inte visste alls hur jag nu skulle göra hör inte hit, det är mitt fel och jag löser problemet såhär. Hemtenta denna gång, hela terminen dessutom med undantag för en 5p möjligtvis. Det är skönt men det ger en så otroligt lite. Nu går jag inte på föreläsningarna för dom är så tråkiga och jag har inte heller köpt litteraturen utan tänker låna dom böcker som finns på biblioteket. Jag är inte bara lat, jag är även så uttråkad. Religion, ett sådant hett och debatterat ämne som religion och nu denna gång religionsbeteende borde inte få vara så här tråkgit, det borde vara olagligt och att föreläsaren mumlar ut varenda ord borde vara likaså.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback