Jorane

Jorane
Jag är rädd för att dela med mig, för hon är min. Jorane är det mest bådårande som har nått mina öron, det är så vackert att man är rädd att det skall ta slut. Hennes röst är av sammet och hennes stråkar trollbinder dig. Jorane, ni kan få mig så lätt.  
www.jorane.com

Joranes musik finns med på "I am Dina" soundtracket och jag skulle intre bli förvånad om Dinas musikalitet är baserad på Jorane, men mysteriumet om trailerlåten låter består.

Man får lyssna på alla hennes låtar på hennes hemsida. Hon är en av få som delar med sig av sin konst och talang och inte i första hand tänker på pengar. Jag är kär, you had me at hello.

Kommentarer:
Postat av: luradavlivet

trodde att det var en kompis till dig. :-) mycket bra musik.

2006-01-21 @ 00:44:58
Postat av: luradavlivet

hm... kan rekomendera Jack Johnsson

2006-01-21 @ 00:46:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback