Man har ingen annan...

Idag har jag ätit upp mig så nu skulle jag klara av en hel vecka utan någon föda i huvudtaget. Jag känner mig psykiskt stabil för denna uppgift även, skall rena min kropp på gifter nu förutom på alkohol till helgen. Hela kropp och sinne vill ut och behöver gå ut så jag inte blir helt vansinne.

Min kompis, Alex, som om jag inte nämnt honom för skall antagligen till Milano och plugga, så det verkar som om alla får ta hand om sig själva i slutändan. Man har ingen annan än sig själv och din familj till sist, jag antar att tragiskt stämmer. Jag kollar frenetist upp skolor, utbildningar och planerar för ewtt helt nytt liv men första anhalt göra högskoleprovet. Skall börja plugga ord varje dag nu, började igår och idag får bli ett endaste undantag. Sov sött.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback