Märk väl!

Märk väl att jag skriver till er, som om jag hade en publik eller i detta fall ett dussintal flitiga läsare som avgudar vartenda ord mina fingrar knappar fram. Nej, så är det verkligen inte. Jag hoppas att ni kan se mellan fingrarna och hitta den ironi som finns där.

Såg någon som blogga upp bilder om sin resa som om jag uppfattad rätt just nu är i New York, jag vill med. Jag vill leva the American Dream och se alla freaks och äta buffé, bo snuskigt på något äckligt motell som får Formel1 hotellen att framstå som lyx, gå på McDonald’s där och se deras strl på maten. Pröva kläder i strl xxxxxxl, leta kändisar i LA, kolla på studenterna i Boston, uppleva vischan och kanske till och med gå med i en sekt. Allt som behövs är visum, pengar och reskompis. Mest av allt pengar, sen ordnar sig allt annat.

Ser att jag nästan upptar varenda "senaste inläggen", jag är het, jag är unstopable!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback