Om du gör detta tycker inte Alex om dig:

Om du gör detta tycker inte Alex om dig:
snyter dig och sedan stoppar tillbaka näsduken i fickan, blöder näsblod, har en godispåse som bara du och ingen annan får smaka på som sedan vecklas fint ihop och läggs i fickan, tycker illa om tjockisar, är djurplågare, äter torr mat utan sås, otrevliga busschaufförer (visa respekt!), när det snålas med glassen till McFlurryn, översittarvakter, rökare, rökarrummet för lärarna på Hovåsskolan, om du sätter cocosbollen på coca-colaburken, tycker om The Rasmus.

En hylling till Alex som är min bästa vän och som tvingade mig sätta mig längst bak i bussen en gång helt när jag blödde näsblod. Efter ett tag så närmade han sig mig men kom aldrig närmare än tre rader med stolar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback