Stockholm Boogie

Länken här går till trailern för Stockholm Boogie som kommer på tapeten (öööh biografen)  den 28 oktober. Min ljuvliga kusin är med i den och även om hela min släkt (på pappas sida får jag väl tillägga) är ett enda rörigt garnnystan med en massa känslor så känner jag starkt med min släkt. Speciellt med mammas syster Ullas familj (framförallt Elsa, så hej Elsa) och pappas syster Helen som har Erica och min helt bedårande prinsessa Renajda som är adopterad från Tanzania.

 
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=40596&a=441109 .

Jag är hemlig och otroligt listig, jag har en annan blogg. En hemlig blogg där jag spyr ut en massa dystra sanninger om mitt liv, en blogg som finns men är lika hemlig som mina känslor är.

Dagens låt: Björk - Bachelorette


Kommentarer:
Postat av: Sara

Hej där :)
Tänkte bara höra om du vet vad låten i Stockholm Boogie heter? Eftersom din kusse var med i filmen.


/ Sara :)

2006-03-06 @ 21:25:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback