Tyra Banks

Idag är Tyra Banks på Jay Leno, måste ses! Min kompis Alex sa att han hade läst att när hon har främmande hemma och dom dricker vatten så ställer hon in flaskan och skriver personens namn på den så personen i fråga får dricka samma gamla vatten nästa gång hon kommer, lite snålt för att vara hur rik som helst. Och man skall tro på allt man läser, det är så mycket roligare så.

Priscilla Presley
Imorse såg jag på Oprah när Priscilla och Lisa Marie Presley var med, herregud vad spaklade dom var. Dom såg helt förstörda ut, det var hemskt. Jag är verkligen livrädd för att åldras och som dom, åldras utan någon grace i huvudtaget att jag spaklar på mig en halvliter underlagskräm och sedan fem lager puder. Kolla även in Priscillas läppar, hjälp!

Tog ut löshåret, schamponerade, hade i hårkur och i med löshåret igen, en jävla procedur. Men fint blir det, jag vill ha eget långt hår nu. Har hört att håret växer 1 cm i månaden, trevligt, har några år framför mig då.

Imorgon skall jag till skolan, likaså onsdag eller torsdag och på måndag delas hemtentan ut. Kul kurs, från början till slut, ehmmm.

Kommentarer:
Postat av: My

Ha ha ha vilken bild! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback