Ännu (ännu) en gång...

Resten av mina dvds från ginza.se har kommit så nu är jag helnöjd. Svängde dessutom förbi Always idag och köpte några begagnade hyrfilmer för en guldpeng.

(Ännu en gång skriver jag detta) ännu en helg har kommit och passerat och den var som vanligt underhållande på ett rätt så ytligt sätt, dyr (för en fattig studenstka) och och precis som alla andra helger har varit den här månaden och som nästa helg antaligen kommer se ut. Avslutat båda helgerna å Park Lane och därefter med världens godaste grillade macka på 7 Eleven och coca-cola (som jag imorse råkade spilla ut över hela mig).

Bakfullångesten var inte lika påtalig denna helg så jag antar att jag skött mig rätt hyggligt.

Nu blir det film med Sofia Coppola.

Kommentarer:
Postat av: Necessary Evil

Å herregud, finns det fler förtappade människor med som tvångstankemässigt köper DVD filmern på löpande band :D ?. Vi borde bilda förening och kräva staten på pengar till vår "ungdomsförening för filmentusiaster".

Bästa Sofia Coppola filmen hittills är Lost in Translation... men inget klår American Beauty eller Donnie Darko.

/Film entusiast på DVD avvänjning och Nirvana fan

Postat av: Per

A Love Song for Bobby Long.

Bra film.

Är det kärlek vi söker eller älskar vi frånvaron av ensamhet?

2006-05-20 @ 23:08:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback