Heja cdon.se!

Heja cdon.se mina dvds därifrån har redan kommit men däremot så väntar jag på dom från ginza.se.

Tror närmare bestämt att jag har feber även om ingen tror mig och bara kallar mig vekling och skrattar bort det.

Skall ut imorgon och på lördag, har inget bättre för mig även om min ekonomi har en helt annan åsikt kan jag tänka mig. Känner att jag håller på att mjölka ut det som går av Göteborgs nattliv på Avenyn och skall nog snart vidga mina syner. Gärna med Svante men han är fastspikad vid Chalmers bar verkar det som. Snart teologen-vårfest, vet bara inte riktigt när. Förra årets fest var riktig trevlig och livad, även om man kan tro annat.

Skall ta mig till stan  imorgon för att gå lilla shoppongrundan (mat, några butiker, Systemet och sedan hem). Puss och hej!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback