Batteri-panik

Skantic MP-350 512 MB

Mitt batteri till min mp3 är slut så efter ha letat överallt efter nya så övergår man till plan B. Plan B innebär att man tar ut batteri från trådlösa telefoner, fjärrkontroller till tv, dvd, video och dylikt och helt enkelt byter ut batteriet (för er som inte förstår: man ersätter det batteriet man tar med sitt som är tomt). Plan B fungerade dessvärre inte eftersom det antagligen (det verkar så i alla fall) att det går åt mer energii att hålla igång min mp3 än en fjärrkontroll. För batteriet fungerar när den skall hålla igång fjärrkontrollen men inte min syperchica mp3 (som kan typ ta 60 låtar en äkta Skantic MP-350 512 MB från NetonNet kan inte bli mer b, daxs för iPod snart), damn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback