Kollade på Seinfeld till en fem och har därefter sovit i 12 timmar...

Kollade på Seinfeld till en fem och har därefter sovit i hela 12 timmar, vilket i och för sig inte är något ovanligt för mig att göra här hemma i Sverige. I Grekland var det dock Alex som var sömntutan av oss, trott eller ej. Han snoozade hela tiden och somnade i soffan medan jag var fit for fight nästan hela tiden (förutom att jag alltid sov på stranden i princip). Har ätit MacDonalds mat nu och funderar att ta mig till FilmTajm och hyra några filmer för kvällen för Mrs Marple låter inte allt för lockande.

Alex (bild Stavros, Alex kusin som är ägare av Scandinavian Bar där Alex skall jobba nu, och Alex) nu begär jag att få 1. ditt grekiska mobilnummer 2. Alyoshas svenska mobilnummer och 3. danskornas mailadress, inga bortförklaringar nu. Och när kommer du hem? Har du någon som helst aning i med att du skall jobba kanske du stannar längre? Och hur går raggandet för er alla, är livet som bartender åtråvärt bland italienskorna?

Stavros och Alex

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback