Mina planer visade sig inte vara förhastade utan felberäknande

Mina planer visade sig inte vara förhastade utan felberäknade. Pengarna jag trodde jag haft på mitt bankkonto som bara var redo på att hämtas ut var i någon Europafond eller dylikt så det tar en vecka att lösa ut dom så det blir dess värre inge Mykonos för mig på söndag. Inte för att det hade blivit det anyway men man får väl drömma sig iväg. Nu hamnar Mykonos-resan nr 2 (biljett till Aten tur och retur ligger nu på 1000:-, gaaah! synd bara att man måste ta sig till och från Aten sen, hotell, fickpengar, etc.) i samma hög av förlorade drömmar som att Clive Owen skulle vara min pojkvän. Däremot så blir det att jag tar mitt pick & pack och reser iväg för gott (eller i alla fall för ett bra tag) snart, tidigast om en vecka då jag har löst ut pengarna.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback