Vad nu kompisar gör?

När jag kom hem i söndags och lyssnade av mitt mobilsvar (glömde min laddare så har i princip bara haft på min mobil 5 min per dygn för att ringa mamma, pappa, Daniel och skicka sms) så hade ett gammalt ragg till mig talat in och sa att jag kunde ringa upp honom. Sagt och gjort så gjorde jag det och antog att han och hans flickvän hade gjort slut och jag skulle vara något mellanting subsitut men det visade sig att när jag rngde var han och såg på när hans flickvän red. Så vad han ville med samtalet var att se om vi kunde hitta på något när han kommer till Göteborg, du vet sådant som vänner gör. Inte visste jag att vi hade blvit dödsbundisar eftersom vi egentligen aldrig umgåtts med varandra förutom dom få gångerna vi träffades ute och kysstes. I alla fall så var det väl trevligt honom, och han får gärna höra av sig när han kommer till Göteborg så vi kan gå på bio, eller fika, eller vad nu kompisar gör.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback