Avancerade groggluder

Daphen Leon
Det finns groggluder och sen finns de dom som är lite finare i kanten. De som ser ner på groggluder, som tycker det är billigt och inte förstår hur de kan sälja sig för några sliskiga drinkar. Men själv kan de tänka att sälja sin själ och kropp för att umgås med celebriteter, adeln och människor med pengar som mer än gärna delar med sig. Ju mer jag läser Daphne Leons blogg (
http://se.starlounge.com/blog.cfm?blogID=1124&CFID=18231&CFTOKEN=13400888) och hon delar med sig av sitt förflutna förstår jag att hon tillhör de andra, de som avancerat från groggludrerna. Sen har vi Sara från Göteborg (http://candybaux.blogg.se) som inte verkar säga nej och mina rika fotbollsspelare vill bjuda ner henne till Riverian. Sen får människorna i fråga vara hur snälla, söta och gulliga som helst. Det invänder jag inte alls emot utan bara att dom verkar inte direkt säga nej om det är rätt person och resemål som frågar.

Själv är jag för fin för att vara groggluder och antagligen för ofin för att någonsin avancera.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback