Det här är du skapt för

Bionda Rosing
Apropå Linda Rosing, förlåt Bi(o)nda Rosing utvik så hade visst fotografen sagt "det här är du skapt för". Jag skulle satsa mina pengar på att han fick betalt (klart han fick betalt men jag menar av Bionda själv och ingen tidning som vill ha bilderna) och att det inte direkt kom från hjärtat. Jag tycker synd om hennes barn men inte om Linda (jag kan inte kalla en människa för Bionda) själv. Hon ville ha uppmärksamhet och fick den. När hon kom ut ur Big Brother huset så visades en dokumentär om henne, hennes liv och mottagandet efter Bog Brother EN VECKA efter hon hade gått ut ur huset. Hon är mediahoran personiferad. Om n ågra år kanske det kan vara jag, hoppas hoppas hoppas.

Apropå utviksbilder eller "modellbilder" finner jag det otroligt komiskt med alla människor som visar bilder som dom kallar "modellbilder" som dom själva har fått betala för. Dessutom tas dom väl i någon källare i Hisingen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback