"Du är värsta babblish..."

Alex

Till Alex "Du värsta blabblish du borde vara tyst nu"-klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=qJFlEa8nTKU&mode=related&search.

Idag har jag haft kvalitetstid med min kära Alex och gjort det vi gör bäst, att vara babblish och klaga.

Skall kurera mig inför nyår nu (eller i alla fall tills på fredag). Har varit ute i svängen och hunnit med två utgångar. På juldan firade jag jul hos pappa och sen åkte jag och Daniel in till stada för att först gå till Keybar där Daniel lyckats beställa in en vinflaska och två shots istället för ett glas vin och en drink (jag vet inte hur han klarade av det, som vi försökte tokdricka upp på fem röda) och sedan bar det av till Park Avenue och Park Lane. Igår var jag på Chezan, Vasastan och Peacook med Rebecca & co och (shaka rumpa höll jag på att skriva och det går inte för sig. Skulle jag någonsin skriva/säga så får ni döda mig) gick på gamla bekanta, vänner och några som är mittemellan.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

om det är din pojkvän så är jag stolt över dig, om det bara är din "vän" är jag inte stolt över dig

Postat av: maria

har precis suttit en lång stund och läst massor av inlägg från din blogg. kul! du skriver verkligen underhållande, fortsätt i samma stil!

2006-12-29 @ 02:40:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback