Engla's Showroom

H&M klänning

Engla´s Showroom (
http://annamirjamaria.blogg.se) har en tävling jag tycker ni alla borde kolla in. Nej, där var jag ytterst sarkastisk.

"Nu blir det tävling igen. Den här gången är priset den underbara klänningen från H&M. Storleken är 34a, vilket jag ångrar lite. Jag skulle beställt en 36a så kanske den skulle passa fler, men jag köpte en till 34a av bara farten, så det är alltså en storlek 34a som ligger i potten.

Det är viktigt att endast ni som kan ha klänningen tävlar, jag försöker kolla upp detta innan jag väljer en vinnare. Det känns mest rättvist.

Tävlingen går ut på att ni ska gissa vilken av följande trend som jag inte gillar i år. Maila svaret senast kl 17.00 idag lördag och märk mailet Julklappen.

1. Kjolar med hög midja

2. Skoletten med snörning

3. A-linjeskurna klänningar

Mail: [email protected]"

Så nu skall man maila till Engla om vad för trend HON INTE GILLLAR i år, hybris hybris. Nej det hade varit bättre om hon hade skänkt dessa 200:- som klänningen kosta till "Rädda Barnen" istället för att försöka bli alla modebloggars Moder Theresa (alla bloggars Moder Theresa är Marie Plosjö). För övrigt prövade jag den klänning man tävlar om när jag var i stan med Alex i onsdags, jag såg ut som en ballong och var stor som en i den med.

Kommentarer:
Postat av: Evelina

Jag såg ut som en stor rosa fluffig bakelse i den, vilket är allt annat än positivt! God jul & gott nytt år på dig med! :)

Postat av: johanna

hahahaha, jag håller med dig till 100, klänningen är SKITFUL! som tur var fick jag ingen sån i julklapp, hoppas du hade samma tur.

2006-12-25 @ 12:38:42
URL: http://johannanordqvist.blogg.se
Postat av: Estelle

Gillar den inte!

2006-12-28 @ 16:31:28
URL: http://estelles.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback