Hårdbanta i någon vecka eller två, kanse en dag eller några timmar

Om några timmar kommer Alex, vi skall äta min sista pizza på lääänge. Har varit ute och slirrat alldeles för mycket och alkohol är detsamma som många kalorier å jag skall hårdbanta i någon vecka eller två. Var på klassfest i fredags och igår så var jag ute med Charlotte och Kitty på chezan och Parkan. Tror jag är dåligt sällskap, eller i alla fall har dåligt inflytande för när man är med mig är det alltid någon som spårar (förlåt för att jag använder detta vedervärdiga ord), oftast jag själv dock. Nästa helg blir det glöggfest och så skall granen sättas på plats, trots att mamma (Grinchen) varken vet eller vill det.

Kommentarer:
Postat av: Charlotte

Anna, du är bästa sällskapet ever ;) Punkt

2006-12-10 @ 21:35:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback