Helgen

Alex, Jakob, okänd, okänd

Var ute i fredags med Alex, Jakob (samma ordning på bilden, Alex, Jakob och två  för mig okända) och Charlotte och igår var jag och Alex hos mig och ockuperade soffan efter x antal bråk med min syster. Hon, Becka påstod att hon och hennes sju kompisar skulle ha vardagsrummet men icke om jag fick säga mitt, och det fick jag (eller gjorde i alla fall). Tror vi är kompisar nu, hon pratade inte med mig igår förrens hon kom hem igår sent på kvällen och då fråga hon endast om hon fick äta upp mina chips, och det fick hon vänlig som jag är.

Skola i vanlig ordning denna vecka, träffa Charlotte innan hon åker till Thailand, glöggfest på instit. på fredag (med Alex?), köpa julklappar och klä granen imorgon.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback